صندوق طلای جواهر زاگرس

صندوق طلای جواهر

تاریخ آغاز فعالیت

۱۴۰۲/۰۸/۰۸

مدیر صندوق

سبدگردان زاگرس

نوع صندوق

قابل معامله در بورس

دارایی تحت مدیریت

بیش از 20 هزار میلیارد ریال دارایی تحت مدیریت

نرخ سود

بازدهی از بدو تاسیس صندوق بیش از ۵۰ درصد

مزایای صندوق طلای جواهر زاگرس

بدون حباب

معاف از مالیات

امنیت بالا و سهولت نگهداری

نقدشوندگی تضمینی

سرمایه گذاری آسان

خرید طلا با سرمایه کم

مدیریت حرفه ای

صندوق طلای جواهر

طلا به عنوان یک دارایی امن که رشد تورم را پوشش می‌دهد در ایران همیشه یکی از گزینه های جذاب برای سرمایه گذاری بوده است. شرکت سبدگردان زاگرس برای فراهم سازی یک سرمایه گذاری آسان و مطمئن برای همگان صندوق طلای قابل معامله در بورس (ETF) با نماد جواهر را وارد بازار می‌کند. صندوق جواهر زاگرس یک صندوق سرمایه گذاری به پشتوانه گواهی های سکه و شمش طلا در بازار سرمایه است. حداقل 70 درصد از دارایی تحت مدیریت صندوق در شمش و سکه و تا سقف 20 درصد از دارایی خود را هم در اوراق مشتقه مبتنی بر آنها سرمایه گذاری می‌کند. در حال حاضر  95٪‌ از دارایی صندوق جواهر به صورت شمش و حدود 5٪‌ آن را هم به صورت سکه است. این صندوق هم برای سرمایه گذاران سنتی طلا و هم برای فعالان بازار سرمایه یک راه حل طلایی برای سرمایه گذاری است.

خرید سهام جواهر

جستجوی نماد

ورود به سامانه معاملاتی

دریاقت کد بورسی

ثبت نام در سامانه سجام

برای دریافت اطلاعات تکمیلی امیدنامه و اساسنامه صندوق را مطالعه کنید. برای دریافت امیدنامه و اساسنامه جواهر به سایت صندوق مراجعه فرمایید.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

صندوق طلای زاگرس با نماد جواهر مناسب چه کسانی است؟

سرمایه گذاری در صندوق طلا مناسب افرادی است که می‌خواهند بخشی از سرمایه خود را به طلا و سکه تبدیل کنند. همچنین افرادی که قصد دارند سرمایه خود را از تورم جامعه حفظ کنند پییشنهاد می‌شود.

چرا سرمایه گذاری در صندوق جواهر بهتر از طلای فیزیکی است؟

مزایای جواهر  نسبت به خرید طلای فیزیکی عبارت است از: معافیت مالیاتی؛ معافیت از اجرت و کارمزدهای طلاساز، امنیت بالا و نگهداری آسان، امکان سرمایه گذاری با سرمایه کم، نقدشوندگی بالا به طوری که در هر لحظه می توانید اقدام به نقدکردن دارایی در سامانه آنلاین خود کنید.

چرا سرمایه گذاری در صندوق جواهر زاگرس بهتر از سایر صندوق های طلا است؟

مزیت جواهر زاگرس نسبت به سایر صندوق های طلا بدون حباب بودن آن است. در حال حاضر اکثر صندوق ها در سکه سرمایه گذاری کرده اند و همین موجب شده تا 20 درصد حباب داشته باشند. بخش زیادی از دارایی صندوق جواهر به صورت شمش است و همین موضوع باعث شده تا حباب کمتری نسبت به سایر صندوق های طلا داشته باشد.

حداقل سرمایه برای شروع سرمایه‌گذاری چقدر است؟

حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری در  صندوق طلای زاگرس  با نماد جواهر  ۵۰۰٬۰۰۰ تومان است.

چطور می‌توانم از مشاوران زاگرس راهنمایی بیشتری بگیرم؟

در صورتی که نیاز به مشاوره دارید می‌توانید در ساعات اداری (۸ الی ۱۶:۳۰ از شنبه تا چهارشنبه ایام غیر تعطیل رسمی) با شماره تلفن شرکت سبدگردان زاگرس ۵۲۷۲۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

شرکت سبدگردان زاگرس

آدرس

آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه ششم، پلاک ۶، طبقه اول

تماس با ما